Tukematon selain
Tällä hetkellä käyttämääsi verkkoselainta ei enää tueta, ja tämän vuoksi tämän verkkosivuston ominaisuudet eivät välttämättä toimi odotetulla tavalla. Suosittelemme päivittämään tällä hetkellä tuettuun selaimeen (kuten Chrome, Edge tai Firefox) turvallisuuden, nopeuden ja yleisen käyttökokemuksen parantamiseksi.
Avainominaisuudet
Tuotekuvaus käännetty englannin kielestä - Näe alkuperäinen versio tästä
Tuotteen viite: 81561
Maxonin fuzz-elementtien valikoiman Void-pedaali luo laajan valikoiman arvaamattomia fuzz-ääniä, ohuista pihoista ja voimakkaista soinnuista, ankaraan rengasmodulaatioon. Pedaalipiirit tuottavat paljon tasaisesti järjestettäviä harmonisia ovoneja, jotka tuottavat ainutlaatuisia oktave / fuzz-ääniä, jotka ovat dynaamisia ja taajuudesta riippuvia. FV10:n sävy on muotoiltu yksinkertaisilla säätimillä ja poiminta- ja toistotyylilläsi, mikä tuottaa oktaavia ylöspäin tai oktaavin vaikutuksia, jotka muuttuvat jatkuvasti vastaamaan toistoasi. Kun ketju yhdistetään muihin distortion, pedaali voi tuottaa täysin uudenlaisen äänisarjan, jolloin sen ympyrä on vuorovaikutuksessa yhdistetyn laitteen monimutkaisen harmonisen sisällön kanssa.
Maxon aloitti Japanissa vuonna 1965 nimellä Nisshin Onpa, joka valmisti kitara-pickupit ennen OEM-tuotteiden tuottamista muille yrityksille. Nisshin Onpa oli vastuussa monien legendaaristen polkimien suunnittelusta ja valmistuksesta yhteistyössä Ibanezin kanssa, mukaan lukien TS-808 / TS808 ja TS9 -putkipuristimet. Vaikka monet valmistetuista pedaaleista julkaistiin Ibanez-nimen alla, Maxon tuotti polkimia omalla nimellään, ja vuonna 2002, jolloin kaksi yritystä erosi, Maxon alkoi työntää nimensä laadukkaiden tehopedaalien valmistajaksi. Tänään Maxon tuottaa "vaikeasti löydettäviä" vintage tyyppisiä vaikutuksia sisältäviä polkimia, ja niitä käyttävät monet taiteilijat, kuten Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford ja paljon muuta.