Palautukset & hyvitykset

Voit tehdä hankintoja Gear4musicilta luottavaisena ja rauhallisin mielin. Vakiona tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden, joka on laajennettavissa jopa aina 90 päivään pientä lisämaksua vastaan.

Tämä tulee siis tuotteen perustakuun lisäksi, joka tarjoaa suojaa tuotteen vikaa tai valmistusvirhettä vastaan aina yhdestä viiteen vuoteen saakka.

Rahat takaisin -takuu tulee laillisten oikeuksiesi lisäksi ja on erilainen kuin mitä monet muut jälleenmyyjät tarjoavat, koska noudamme tuotteen maksutta, jos et halua pitää sitä - kunhan kerrot siitä meille seitsemän päivän kuluessa tuotteen saapumisesta sinulle.

Jos haluat palauttaa jotain Rahat takaisin -takuun piirissä, tarkista että tuote on:

  • palautettavissa (ks. taulukko alla)
  • kuin uusi
  • hyvin pakattu ja alkuperäisessä pakkauksessaan

  • View All Information

    Palautusten aikatauluehdot

    UK ja Eurooppa Standardi EU:n harkinta-aika Gear4musicin vakio Gear4musicin valinnainen
    Palautuksen määräaika 15 päivää 30 päivää jopa 90 päivää
    Perustoimituskulut takaisin? Kyllä Kyllä Palautetaan 30 päivän kuluessa
    Ilmainen haku Ei Palautetaan 7 päivän kuluessa Palautetaan 14 päivän kuluessa
    Huomaa, että henkilökohtaisia erityistilauksia ja ohjelmistoja, jotka on avattu tai rekisteröity ei voi palauttaa.

    Voit halutessasi palauttaa tuotteen edellä esitettyjen määräaikojen puitteissa soittamalla asiakaspalveluumme +44 (0) 843 155 0800 sopiaksesi järjestelyistä.

    Tuotteiden palautus 30 päivän Rahat takaisin -takuun piirissä

    Kun tavarasi on toimitettu, sinulla on 30 päivää aikaa päättää, että haluat pitää sen. Jos päätät että tuote ei ole sopiva sinulle, voit palauttaa sen meille ja saat joko uuden tilalle taikka rahasi takaisin (postimaksu mukaan lukien), aivan kuten haluat.

    Jos ilmoitat meille seitsemän päivän kuluessa, noudamme jopa tuotteen sinulta ilmaiseksi. Hakupyynnöt seitsemän päivän jälkeen toteutetaan pientä lisämaksua vastaan, jonka suuruus riippuu tilauksesi koosta ja painosta.

    Huomaa: Showroom-liikkeestämme ostetut tuotteet eivät kuulu 30 päivän Rahat takaisin -takuun pariin.

    Tuotteiden palautus 30 päivän Rahat takaisin -takuun piirissä

    Kun tavarasi on toimitettu, sinulla on 30 päivää aikaa päättää, että haluat pitää sen. Jos päätät että tuote ei sinulle sovi, voit palauttaa sen meille ja saat joko uuden tilalle taikka rahasi takaisin (postimaksu mukaan lukien), aivan kuten haluat.

    Jos ilmoitat meille seitsemän päivän kuluessa, noudamme jopa tuotteen sinulta ilmaiseksi. Hakupyynnöt seitsemän päivän jälkeen toteutetaan pientä lisämaksua vastaan, jonka suuruus riippuu tilauksesi koosta ja painosta.

    Huomaa: Showroom-liikkeestämme ostetut tuotteet eivät kuulu 30 päivän Rahat takaisin -takuun pariin.

    Pakkaus on palautettava

    Säilytä kaikki alkuperäiset pakkaukset, kunnes olet varma, että haluat pitää tuotteet - muutoin joudut maksamaan lisämaksun, jos haluat palauttaa tuotteen ilman sen alkuperäistä pakkausta seitsemän päivän kuluttua toimituksesta.

    Jos et käytä alkuperäisiä pakkauksia palauttaessasi tavarat Rahat takaisin -takuun aikana, kaikki tuotteet on sijoitettava tukevaan pahvilaatikkoon asianmukaisten pakkausmateriaalien kanssa suojaamaan ja estämään lähetystä vaurioilta kuljetuksen aikana. Gear4music ei kanna vastuuta mistään tuotteesta, joka on vaurioitunut riittämättömän pakkauksen takia. Palautuksesi sekä hyvitetyksesi voidaan evätä, jos tuotetta ei ole pakattu asianmukaisesti.

    Tämän pidennetyn takuun ulkopuolella ovat tavarat, jotka ovat vaurioituneet kuljetuksessa: katso alla.

    Tavaroiden kuljetuksesta

    Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että tavarasi vahingoittuvat kuljetuksen aikana, ilmoita asiasta meille mahdollisimman pikaisesti ja viimeistään 8 päivän kuluessa, ja me lähetämme korvaavan tuotteen ilmaiseksi tai maksamme rahasi takaisin. Tietenkin myös haemme vaurioituneen tuotteen sinulta ilmaiseksi.

    Joihinkin tuotteisiin ei sisällytetä 30 päivän palautusoikeutta.

    Näitä ovat:

  • Tietokoneohjelmat, joiden sinetit on rikottu tai jotka on rekisteröity
  • Musiikkitietokonejärjestelmät, jotka on rakennettu asiakkaan henkilökohtaisten toiveiden mukaan
  • Tuotteet, jotka on ostettu liikkeestämme
  • Tuotteet, jotka ovat suorassa kosketuksessa nenän, korvien tai suun kanssa, sisältäen esimerkiksi puu- ja vaskipuhaltimet, ruokopillit, korvansisäiset mikrofonit jne.

  • Mitä teemme, kun tuote on palautettu

    Kun saamme palautustavarat, ne tarkastetaan viiden työpäivän aikana varmistaaksemme, että olet pitänyt niistä huolta pitäessäsi niitä hallussasi ja kaikki, mitä alun perin lähetettiin sinulle on palautettu.

    Huomioithan, etta varastojen täydentämismaksuja voidaan soveltaa, jos tavaroita ole saatu uutta vastaavassa kunnossa ja pakkauksissa. Voit tarkastella täydellisiä ehtojamme ja saantöjämme tästä.

    Jos pyydät hyvitystä, tämä käsitellään 10 työpäivän kuluessa kyseisen tavaran palautuksesta.

    Jos olet pyytänyt korvaavaa tai vaihtoehtoista tuotetta, tämä lähetetään niin pian kuin mahdollista.