GEAR4MUSICIN käyttöehdot - päivitetty 11. toukokuuta 2017


TIETOSUOJA- JA EVÄSTEKÄYTÄNNÖT

Gear4music sitoutuu nyt ja aina kunnioittamaan yksityisyyttäsi ja suojaamaan antamasi tiedot. Käytämme tietojasi nettisivuillamme vain joko tekemiesi tilausten käsittelyyn, tiedottaaksemme sinulle palveluittemme muutoksista sekä toisinaan tarjoamistamme sinua mahdollisesti kiinnostavista tuotteistamme tai palveluistamme. Emme anna tietojanne kolmansille osapuolille markkinointi- tai tutkimustarkoituksiin. Huomaa, että saatamme säilyttää antamasi tiedot, vaikka et rekisteröityisikään klikkaamalla 'Rekisteröidy' -nappia. Tällaisia tietueita käytetään vain kysyäksemme, miksi et rekisteröitynyt.

Teillä on pääsy näihin ehtoihin kokoajan tämän URLn kautta ja linkki näihin tullaan lähettämään teille sähköpostitse tehdessänni tilauksen. Tulevaisuuden varalta saatatte kopioida nämä ehdot laitteellenne, jotta voitte tarkastella niitä myöhemmin. Teillä on oikeus päästä näkemään henkilökohtaiset tietonne, korjata niitä, estää ja poistaa niitä milloin vain.


KERÄÄMÄMME TIEDOT

Tavoitteemme kerätessämme henkilökohtaisia tietojasi on tarjota sujuva, tehokas ja sinulle räätälöity kokemus vierailessasi sivuillamme. Tämä auttaa meitä tarjoamaan palveluja ja ominaisuuksia, jotka todennäköisesti täyttävät tarpeesi ja personoivat meidän palvelumme sinua varten tehden kokemuksestasi helpomman ja nopeamman.

Jotta kykenet hyödyntamään koko sivustomme annin ja tekemaan ostoksia, sinun pitää rekisteröityä asiakkaaksemme ja antaa meille yhteys- ja muut perustietosi, jotka tarvitsemme käsitelläksemme tilaukset. Seuraamme automaattisesti tiettyjä tietoja sinusta perustuen siihen, kuinka käytät sivustoamme. Käytämme näitä tietoja sisäisessä tutkimuksessamme mm. ikäjakaumasta, kiinnostuksista ja käyttäytymisestä, jotta voimme ymmärtää ja palvella sinua paremmin.

Käytämme weppianalyysityökaluja analysoidaksemme mm. sivuston käyttöä, mitä kautta käyttäjämme saapuvat sivustollemme, mitä he tekevät sivustolla, mitä selainta tai mitä käyttöjärjestelmää he käyttävät jne. Tätä informaatiota, jota kerätään Java-tägien avulla sivuillamme, ei ole yhdistetty varsinaisiin henkilötietoihisi.

EVÄSTEET

Käytämme useita eri evästeitä sivustollamme. Jos et tiedä, mitä evästeet ovat, miten hallita niitä tai poistaa ne kokonaan, suosittelemme että käyt katsomassa niitä osoitteessa http://www.aboutcookies.org yksityiskohtaisia ohjeita.

Seuraavassa kuvaillaan tällä sivustolla käyttämiämme evästeitä ja mihin tarkoitukseen käytämme niitä. Tällä hetkellä meillä on ”hiljainen suostumus” –käytäntö, joka tarkoittaa sitä, että me oletamme sinun hyväksyvän evästeiden käytön. Jos et hyväksy niitä, sinun ei tule käyttää tätä sivustoa tai sinun tulee tuhota Gear4Music.comin evästeet jälkikäteen, kun olet vieraillut sivustolla. Voit myös käyttää sivustoa selaimesi anonyymeillä käyttäjäasetuksilla (yksityistä selaamista kutsutaan ”Incognito”-nimellä Chromessa, ”InPrivate” Internet Explorerissa, ”Yksityinen selaus” Firefoxissa ja Safarissa jne..

Käytämme monia evästeitä jotta voimme parantaa ostoskokemustasi, näihin evästeihin kuuluvat:



Mainostusevästeet - Me mainostamme Gear4music:ia kolmansien osapuolein sivustoilla ja ohjelmissa, sekä käytämme evästeitä seurataksemme mitä sivuja sinä klikkaat. Näihin kuuluu AdNxs, Click Fuse, Five.tv, Google Double Click, Guardian.co.uk and Rubicon Project.

Yhdistysevästeet - antavat meidän seurata miten päädyitte Gear4music sivuille eri sivujen kautta, sekä joissakin tapauksissa palkitsemme myös kys. nettisivuja.

Criteo - antaa käyttäjälle henkilökohtaisesti suunnattuja mainoksia kun vierailette muilla sivustoilla. Mainokset ovat pohjattu niihin tuotteisiin, joita olette katselleet Gear4music:in nettivisuilla, sekä saattavat näyttää samankaltaisia tuotteita joita alkuperäisesti katselitte.

Google Analytics

Käytämme näitä ymmärtääksemme, miten sivustoa käytetään parantaaksemme käyttäjäkokemusta. Kaikki käyttäjätiedot ovat anonyymejä. Löydät lisätietoja Googlen kannasta yksityisyyden osalta sen analytics-palvelusivuilta osoitteesta http://www.google.co.uk/intl/en/analytics/privacyoverview.html

QuBit - jotta voimme varmistaa tehokkaan evästeidemme toimituksen ja antaa asiakkaalle optimaalisen kokemuksen, käytämme QuBit hallinnoidaksemme evästeitämme. Se ei itseseuraa informaatiota, mutta se muistaa tietyt tehtävät joita me käskemme sen tehdä.

ISTUNTOEVÄSTEET


Käytämme istuntoevästeitä kirjataksemme käyttäjätunnuksesi ja voidaksemme huomoida mitä olet laittanut ostoskoriisi. Tulkitsemme näiden evästeiden olevan olennaisia sivumme toimimisen kannalta. Mikäli kyseiset evästeet eivät ole käytössä, monet sivuston toiminnallisuusperiaatteet lakkaavat toimimasta, mukaan lukien mahdollisuus suorittaa tilauksia.

KOLMANSIEN OSAPUOLIEN EVÄSTEET


Jotkin sivustollamme käytettävät evästeet ovat kolmansien osapuolien tarjoamia, mukaan lukien sivut, jotka käyttävät upotettua sisältö (esim. YouTube-videoita), voivat lähettää sinulle evästeitä. Emme voi hallita näitä evästeitä sivustollamme ja kehotamme teitä tarkastamaan kyseisten kolmansien osapuolten sivut saadaksenne lisätietoja asiasta.

JAKOTYÖKALUT


MIkäli käytätte sosiaalista mediaa, kuten Facebook ja Twitter-sivustoja, jakaaksenne tietoja Gear4music-nettisivustoilta, saatamme lähettää teille evästeitä kyseisiltä nettisivuilta. Emme voi hallita näitä evästeitä sivustollamme ja kehotamme teitä tarkastamaan kyseisten kolmansien osapuolten sivut saadaksenne lisätietoja asiasta.

VALITUSKÄYTÄNTÖ


Mikäli asiakas haluaa valittaa tilaukseen tai muuhun vastaavaan liittyvästä asiasta, heidän tulee soittaa asiakaspaluumme (09 427 040 72) tai lähettää sähköpostia osoitteessa info@gear4music.fi. Vaihtoehtoisesti asiakkaan on myös mahdollista käyttää nettikaavaketta "ota yhteyttä"-sivustollamme osoitteessa www.gear4music.fi. Useimmissa tapauksissa, valitus käsitellään parhaiten sen henkilön toimesta, joka on vastuussa kyseisestä asiasta. Mikäli valitus on kyseisen henkilön vastaanottama, heidän saattaa olla mahdollista ratkaista asia nopeasti, edellyttäen sen olevan mahdollista ja käytännöllistä.

Huolimatta siitä onko valitus käsitelty (vai ei), valitusta koskevat tiedot välitetään asiakaspalvelumanagerille viikon sisällä. Vastaanottaessaan valituksen, manageri kirjaa sen valituslokiin. Mikäli valitusta ei olla vielä käsitelty täysin tässä vaiheessa, manageri valitsee sopivan henkilön, jonka tehtävänä on tutkia asia ja suorittaa siihen tarvittavat toimenpiteet. Mikäli valitus liittyy tiettyyn henkilöön, heille tulee ilmoittaa asiasta ja tarjota mahdollisuus vastaukseen. Valituksista vastaavan henkilön pitää ilmoittaa vastaanottaneensa valituksen 3 työpäivän sisällä.

Ilmoituksesta tulee kädä ilmi kuka vastaa valituksen käsittelystä ja milloin valituksen tehnyt henkilö saannee vastauksen. Vaittavan henkilöm tulisi mieluiten saada lopullinen vastaus 2 viikon sisällä. Tilanteissa, joissa se ei ole mahdollista (esim. jos asiaa koskevaa tutkimusta ei ole vielä suoritettu kokonaan), henkilölle tulee toimittaa edistysraportti, josta ilmenee milloin valittava henkilö saannee asiasta lopullisen selivtyksen tai vastauksen. Huolimatta valituksen perusteluista tai oikeudenmukaisuudesta, valittavan henkilön saaneesta vastauksesta tulee käydä ilmi läpikäydyt toimenpiteet, jotka on suoritettu valituksen tutkimiseksi/selvittämiseksi, valituksen ratkaisut ja johtopäätökset ja lopuksi myös sen vaatimat toimenpiteet. Mikäli valittava henkilö on tyytymätön esitettyyn tutkimukseen/selvitykseen ensimmäisessä vaiheessa, heillä on oikeus vaatia valituksen tarkasteltavan hallintotasolla. Tässä vaiheessa, valitus toimitetaan edelleen johtoryhmälle, jonka tulee viikon sisällä ilmoittaa vastaanottaneensa valituksen. Tästä ilmoituksesta tulee käydä ilmi kuka hoitaa valituksen ja milloin he saannevat vastauksen.

KÄYTTÖEHDOT

Mikään näissä ehdoissa määritelty lausunto tai myyntiehto ei vaikuta tai rajoita lainmääräämiä oikeuksiasi, jotka on määritelty kuluttajansuojalainsäädännössä (Englannin etämyyntilainsäädäntö 2014).

Kaikki tilaukset, jotka Gear4music Limited T/A Gear4music.com (myyjä) on hyväksynyt, ovat seuraavien ehtojen alaisuudessa, jotka kuuluvat osana myyntisopimukseen sekä myös määrittelevät sen. Asiakkaan hyväksyessä tuotteet asiakkaan katsotaan hyväksyvän myös nämä myyntiehdot, jollei asiakas ilmoita myyjälle kirjallisesti 8 päivän kuluessa tämän kirjeen saamisesta tai tuotteiden toimittamisesta. Mitä tahansa asiakkaan esittämää vaatimusta, joka on ristiriidassa tämän sopimuksen kanssa tai lisää ehtoja tähän sopimukseen, ei hyväksytä. Myyntiedustajalla tai myyjän muulla edustajalla ei ole määräysvaltaa näiden ehtojen muuttamiseksi.

Me säilytämme tämän sopimuksen sisällön ja lähetämme sinulle sekä tilauksesi yksityiskohdat että meidän yleiset ohjeemme sähköpostitse. Ehdot löytyvät täältä kaikkina aikoina. Viimeaikaisten tilaustesi yksityiskohdat löydät aina kirjautumisesi yhteydessä.

MAKSUEHDOT

Tilauksia, jotka on tehty luotto- tai pankkikorttia käyttäen, ei laskuteta ennen kuin tilaus on lähetetty, paitsi täydellisten tietokonejärjestelmien tai –pakettien, joiden asetukset on tehty mittatilaustyönä, missä tapauksessa luotto-/pankkikorttimaksu tilitetään välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen. Myyjä pidättää oikeuden hylätä luotto- tai pankkikorttimaksun. Shekkien pitää olla selvitetty ennen tavaroiden lähettämistä, mikä kestää 7-10 päivää. Suora pankkisiirto on suositeltavampi maksutapa, jos maksukortin käyttäminen ei ole mahdollista tai sitä ei ole hyväksytty. Myyjä hyväksyy tilaukset 30 päivän luottoehdoin ainoastaan virallisilta oppilaitoksilta ja valtion laitoksilta. Tuotteet ovat myyjän omaisuutta kunnes ne on maksettu kokonaisuudessaan ja myyjä säilyttää oikeuden olla lähettämättä tuotteita kunnes maksu on hyväksytty.

TILAUSTEN TOIMITUS

Myyjää ei velvoita myyntisopimus ennen kuin asiakas on saanut tavarat. Myyjä tekee parhaansa pitääkseen nimetyn toimituspäivämäärän, mutta tämä päivämäärä on vain arvio, eikä kuulu osaksi sopimusta. Myyjällä on varastossaan valtava määrä tuotteita, ja joissain kotelot toimituspäivämäärä on arvio ajasta, joka tuotteen saapumiseen valmistajalta ja sen välittämiseen asiakkaalle kuluu. Myyjä säilyttää oikeuden toimittaa lähetyksen osina, mutta ei laskuta enempää kuin koko yhteistilauksen toimituskulut.

KULJETUKSESSA VAURIOITUNEET TAVARAT

Kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet tulee ilmoittaa myyjälle mahdollisimman nopeasti ja viimeistään 14 päivää tavaroiden saapumisesta. Myyjä noutaa vahingoittuneet tuotteet asiakkaalta ja toimittaa korvaavat tuotteet mahdollisimman nopeasti myyjän kustannuksella. Myyjä ei ota vastuuta kuljetuksessa vaurioituneista tuotteista, jos asiakas ilmoittaa vahingosta vasta 14 päivän jälkeen lähetyksen saapumisesta.

TILAUSTEN PERUUTUS

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus myyjiltä verkkokaupan kautta tai puhelimitse tai sähköpostitse 30 päivän sisällä tilauksen toimituksesta. Tilaukset voidaan peruuttaa kirjeellä, sähköpostilla, puhelimella tai faksilla. Joitain rajoituksia tuotteiden tilausten peruutusoikeuteen toimittamisen jälkeen kuitenkin on:

    Tuotteet, jotka ovat suorassa kontaktissa nenän, korvien tai suun kanssa, kuten korvakuulokkeet tai puupuhallinten lehdykät. Tuotteet, jotka on valmistettu asiakkaan toivomusten mukaiseksi tai koottu asiakkaan vaatimusten tai asetusten mukaisiksi, kuten tietokonejärjestelmät, studiopaketit, musiikki- tai videotuotantokalusteet äänitys/videonauhoitukset ja ohjelmistot, jotka ovat sinetöidyssä pakkauksessa ja/tai valmistajan rekisteröimiä asiakkaan omiin nimiin
Tilauksia, jotka sisältävät tuotteita, joiden on suunniteltu toimivan yhdessä ainutlaatuisena, asiakkaan valitsemana pakettina, joka vaatii myyjää tekemään erillisiä testejä tai asetuksia, ei voida peruuttaa ilman erillistä sopimusta myyjän kanssa, näissä kotelot asiakkaalta peritään peruutusmaksu.
Myyjä voi peruuttaa minkä tahansa asiakastilauksen jos asiakas on vastaanottanut tavarat ja myyjä ei enää kykene toimittamaan tuotetta tai/ja sen hinta on merkittävästi muuttunut tai myyjä epäilee maksutapahtuman olevan huijausyrityksen. Jos myyjä peruu tilauksen, asiakkaan maksama hinta palautetaan kokonaisuudessaan.

ASIAKASPALAUTUKSET

Lakisääteinen harkinta-aika on 14 päivää, kuitenkin Gear4music tarjoaa asiakkaailleen 30 päivän Rahat takaisin -takuun standardina. Tämä takuu antaa asiakkaalle mahdollisuuden peruttaa kaupan myyjän nettisaitilta kirjoittamalla kuten kirjeellä, emaililla tai faxilla. Osana tätä takuuta tuotteet voidaan palauttaa täydellä hyvityksellä 30 päivän kuluessa toimituspäivämäärästä. Myös perustoimitusmaksut voidaan hyvittää ja myyjä voi noutaa tavaran ilmaiseksi läheisestä palvelupisteestä tai valitsemastanne osoitteesta, riippuen mikä palvelu alueellanne on käytettävissä.

Tuotteet voidaan palauttaa 30 päivän sisällä, jolloin hinta palautetaan kokonaisuudessaan. Perustoimitusmaksut palautetaan ja myyjä myös noutaa tuotteet asiakkaalta ilmaiseksi, riipuen alueesta jolla asiakas asuu. Toimitusmaksupalautukset ja ilmainen nouto eivät sisällä parannettuja palveluja kuten asennusta, kahden miehen toimitusta, ajoitettuja ja lauantaipalveluja.

Kun myyjä vastaanottaa palautetut tavarat ne tarkastetaan sen varmistamiseksi että oppaat, lisävälineet, ilmaiset tuotteet ja muut osat on palautettu pakkauksessa ja asiakas on pitänyt kohtuullista huolta tavaroista ja ne on pakattu asianmukaisesti turvallista palautuskuljetusta varten. Jos myyjä saa tuotteet, joista ei ole pidetty kohtuudella huolta, myyjä voi veloittaa asiakkaalta maksun, joka vastaa tavaroiden arvon alenemista. Jos tilauksesta puuttuu oppaita, lisävälineitä, ilmaisia tuotteita tai muita osia, myyjä veloittaa asiakasta puuttuvien tavaroiden hinnan verran. Nämä kustannukset vähennetään hyvityksestä, joka maksetaan asiakkaalle.

Tuotteiden jotka palautetaan seitsemän päivää toimituksen jälkeen on oltava kuin uusia ja toimintakunnossa. Jos kohteet palautetaan seitsemän päivän kuluttua toimituspäivästä ilman alkuperäisiä laatikoita ja pakkausta, saatetaan niistä periä uudelleenpakkausmaksu.

Jotkin tuotteet eivät kuulu 30-päivän "rahat takaisin"-tuotepiiriin: seuraavat tuotteet voidaan palauttaa ainoastaan sinetöitynä ja ohjelmistoja koskien, rekisteröimättömänä

  • Tietokoneohjelmistot
  • CDt- ja DVDt
  • Kuulokkeet ja korvansisäiset ("In-ear") kuulokkeet
  • Korvatulpat/Korvasuojaimet
  • Suukappaleet, ruokopillit jne. puu- ja vaskipuhallinsoittimille

Mittatilaustyönä kootut musiikkitietokonejärjestelmät voidaan palauttaa myyjälle vain, jos tästä on ennalta sovittu ja myyjä on hyväksynyt sen. Palautusta koskee vähintään 25%:n uudelleenpakkausmaksu olettaen, että tavarat ovat alkuperäisessä varastokunnossa. Katso alta lisätietoja.

VIALLISTEN TAVAROIDEN TAKUU:

Kaikilla tuotteillamme on vähintään 2 vuoden takuu, jollei toisin mainita. Jos tuotteesi on viallinen kuuden kuukauden kuluessa ostotapahtumasta, myyjä hoitaa tuotteen noudon ja korjauksen myyjän kustannuksella. Jos tuotetta ei voida korjata 30 päivän sisällä, korvaava tuote, joka asiakkaalle maksutta läheteään, ei saa olla vanhempi tai huonommassa kunnossa kuin alkuperäinen ostajan palauttama tuote. Jos tuotteesi on viallinen takuuajan kuluessa, mutta kuuden kuukauden jälkeen tuotteen toimittamisesta, samat ehdot pätevät, mutta asiakas on velvollinen maksamaan tavaran toimittamisen myyjälle. Tuotteita ei voi palauttaa myyjälle rahojen takaisin saamiseksi, jollei myyjä ole kykenemätön sitoutumaan tämän takuun velvoitteisiin. Tämä takuu ei kata tuotteita, jotka ovat viallisia väärinkäytön, onnettomuuden tai muun seikan kuin valmistusvirheen takia. Jos tuotteesta ei löydetä vikaa sen saapuessa Gear4musiciin ja sitä ei kata 30 päivän Rahat takaisin –takuu, me palautamme tuotteen sinulle pientä maksua vastaan. Suosittelemme myös, että vakuutat tavarasi.

VASTUUVELVOLLISUUS

Myyjä ei ole missään tapauksessa vastuussa yritystoiminnan tai tulojen menetyksestä, jos toimitus myöhästyy. Vaikka myyjä tekee kaikkensa, että tuotteet vastaavat joka suhteessa annettuja määrityksiä tai kuvauksia, myyjä ei ole vastuusta pienistä vaihteluista, eikä sellaisia pieniä vaihteluita voida käyttää korvausvaatimuksissa myyjää vastaan.

PIDENNETYN TAKUUN EHDOT:

VIALLISET TAVARAT TAKUUAJAN PIIRISSÄ:

Jos tuote vioittuu valmistusvian takia takuuajan sisällä, Gear4music järjestää tuotteen noudon, korjauksen ja palautuskuljetuksen asiakkaalle ilman kustannuksia.

RAHAT TAKAISIN -TAKUU:

Tässä asiakirjassa esitettyjä poikkeuksia lukuunottamatta tuotteet voidaan palauttaa hankintapisteeseen tiettyjen päivien päästä toimituspäivästä.

Rahat takaisin –pyyntö on tehty 30 päivän sisällä:

Gear4music noutaa tavarat ilmaiseksi asiakkaalta ja normaalit toimituskulut palautetaan. Toimitusmaksupalautukset ja vapaa nouto eivät sisällä erityispalveluita kuten asennusta, kahden miehen toimitusta, ajoitettuja toimituksia tai lauantaipalveluita.

Palautuspyynnöt 30 päivää toimituksen jälkeen:

Jos Rahat takaisin -takuu on otettu 30 päivää toimituksen jälkeen, (mutta 120 päivän sisällä toimituspäivästä), tavarat on palautettava Gear4musicille asiakkaan kustannuksella tai vaihtoehtoisesti Gear4music voi järjestää tavaroiden noudon nimellistä maksua vastaan. Alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta. Pidennetyn takuun maksu ei ole palautettavissa. Kaikista palautetuista puupuhaltimista ja vaskisoittimista peritään 6€ puhdistusmaksu.

Pidennetty Rahat takaisin -takuu ei sisällä tavaroiden vaurioitumista kuljetuksessa (ks. jäljempänä).

Kun myyjä vastaanottaa palautetut tavarat, ne tarkastetaan sen varmistamiseksi, että oppaat, lisävälineet, ilmaiset tuotteet ja muut osat on palautettu pakkauksessa ja että asiakas on pitänyt kohtuullista huolta tavaroista ja ne on pakattu asianmukaisesti turvallista palautuskuljetusta varten. Jos myyjä saa tuotteet, joista ei ole pidetty kohtuudella huolta, myyjä voi veloittaa asiakkaalta maksun, joka vastaa tavaroiden arvon alenemista tai 10 prosenttia hankinta-arvosta, sen mukaan kumpi on korkeampi. Nämä kustannukset vähennetään asiakkaalle maksettavasta hyvityksestä.

Tuotteiden, jotka palautetaan seitsemän päivää toimituksen jälkeen, on oltava kuin uusia ja toimintakunnossa. Jos tuotteet palautetaan seitsemän päivän kuluttua toimituspäivästä ilman alkuperäisiä laatikoita ja pakkausta, saatetaan periä 10%:n uudelleenpakkausmaksu. Jotkin kohteet eivät kuulu Rahat takaisin –takuun piiriin, mukaan lukien atk-ohjelmistot, jotka on avattu tai rekisteröity asiakkaiden puolesta, mittatilaustyönä kootut musiikkitietokonejärjestelmät, korvansisäiset kuulokkeet ja tuotteet, jotka on ostettu Gear4musicin esittelytiloissa Yorkissa.

KULJETUKSESSA VAURIOITUNEET TUOTTEET

Kuljetuksessa vaurioituneiden ja asiakkaan jo vastaanottamien tuotteiden vaurioista on ilmoitettava myyjälle niin pian kuin mahdollista ja viimeistään 30 päivän kuluessa niiden saapumisesta. Myyjä noutaa vaurioituneet tuotteet ja toimittaa korvaavan tuotteen omalla kustannuksellaan mahdollisimman nopeasti. Myyjä ei vastaa kuljetuksen aikana tapahtuneista vaurioista jos asiakas ilmoittaa vahingosta myöhemmin kuin 30 päivän päästä tilauksen vastaanotosta. Suosittelemme, että tarkistat tavarat kuljetusvaurioiden varalta ensi tilassa niiden saavuttua.

NOUTO- JA TOIMITUSMAKSUT:

Siinä tapauksessa, että vika tulee ilmi takuuaikana, Gear4music järjestää tuotteen noudon ja palautuksen kustannuksellaan. Yli kaksi vuotta vanhojen tuotteiden kohdalla asiakas on vastuussa tuotteen palauttamisesta Gear4musicille ja Gear4music lähettää korjatut tai vaihdetut tavarat takaisin asiakkaalle ilmaiseksi.

Kahden vuoden omistuksen jälkeen otamme pienen maksun kattaaksemme välittömät kustannukset noudosta ja tavaran palauttamisesta takaisin.


Yhdistynyt Kuningaskunta: laajennetut takuut:

Jos tuotteet vioittuvat omistajuuden kahtena ensimmäisenä vuonna, noudamme ja toimitamme tuotteet takaisin teille maksutta.

Jos sinulla on tuote, jossa ilmenee vika omistajuuden ensimmäisen 60 päivän aikana keräämme tuotteet määrittämästäsi osoitteesta.

Jos sinulla on tuote, jossa ilmenee vika omistajuuden ensimmäisten 60 päivän jälkeen mutta omistajuuden ensimmäisen kuuden kuukauden aikana:

Tuotteet alle 20 kg (esim. kitarat, viulut, MIDI koskettimet jne hellip;):
Noudamme tuotteen ilmaiseksi läheisestä palvelupisteestä, tai määrittämästänne osoitteesta, riipuen mikä palvelua alueellanne on saatavilla.

Tuotteet jotka painavat yli 20 kg (esimerkiksi rumpusetit, kontrabassot, jne. & hellip;):
Voimme noutaa tuotteen määrittämäsi osoitteesta.

Kahden vuoden omistuksen jälkeen otamme pienen maksun kattaaksemme välittömät kustannukset noudosta ja tavaran palauttamisesta takaisin.


Kansainväliset laajennetut takuut:

Tilaukset, jotka toimitetaan muualle kuin Yhdistyneihin kuningaskuntiin: laajennetun takuun ehdot saattavat vaihdella maiden välillä yhdestä kahteen vuoteen, joka ilmoitetaan selvästi. Jos tuotteessa ilmenee vika omistajuuden ensimmäisenä vuonna, noudamme tuotteen ja toimitamme ne takaisin maksutta. Yhden tai kahden vuoden omistajuuden jälkeen otamme pienen maksun kattaaksemme välittömät kustannukset voidaksemme kerätä tuotteen ja palauttaa sen takaisin.


Syrjäiset alueet

Asiakkaille, joillakin syrjäisillä alueilla Yhdistyneessä kuningaskunnassa (esim. Isle of Man) viallisten tuotteiden laajenetun takuun hinta voi olla hieman korkeampi, koska nouto- ja toimituskuljetuskustannukset ovat suuremmat. Pystyt näkemään hinnat kirjoittaessasi osoitetietosi maksutapahtuman aikana.

"RAHAT TAKAISIN"-EHDOT PIDENNETYSTÄ TAKUUSTA

Jos et ole käyttänyt takuuta sen umpeuduttua, kirjoita meille ja lähetä jäljennös takuutodistuksesta sekä alkuperäinen lasku kuukauden kuluessa takuun erääntymispäivästä ja me lähetämme sinulle shekin jolla saat takaisin 50 % alkuperäisen takuun kustannuksista.

TAKUUN SIIRTO:

Gear4musicille tulee ilmoittaa sähköpostitse takuun uuden omistajan tiedot: nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero 30 päivän kuluessa tuotteen myynnistä. Jos näin ei tehdä, takuu mitätöityy ja uusi omistaja ei voi tehdä vahingonkorvausvaatimuksia. Rahat takaisin –käytäntö takuuajan umpeuduttua ei ole voimassa, mikäli takuu on siirretty.

LAINALAITTEET:

Jos tämän takuun piiriin kuuluvia tuotteita ei ole korjattu 30 päivän kuluessa tuotteiden saapumisesta Gear4musiciin, asiakas voi pyytää lainatuotetta käyttöönsä ilmaiseksi. Lainatuotetta ei ole tarkoitettu korvaavaksi tuotteeksi ja sen ei tarvitse olla samanhintainen tai omata samoja ominaisuuksia kuin alkuperäinen tuote, mutta sillä tulee olla sama käyttätarkoitus (esimerkiksi jos digipianosi rikkoutuu, me voimme lainata sinulle minkä tahansa digipianon kunnes sinun tuotteesi on korjattu tai kunnes me sovimme korvaavasta mallista tai rahojen palautuksesta kuten toisaalla on tässä vakuutuskirjassa määritelty). Lainatuotteet säilyvät Gear4musicin omaisuutena, mutta asiakkaan tulee vakuuttaa ne varkauden tai vahingon varalta.

KORVAAVAT TUOTTEET:

Siinä tapauksessa, ettei tuotetta voida korjata 60 päivän kuluessa, vastaava ja samoilla toiminnoilla varustettu korvaava tuote toimitetaan asiakkaalle. Korvaavan tuotteen ei tarvitse välttämättä olla uusi, mutta sen tulee olla täysin toimiva ja se ei voi olla vanhempi kuin korvattava tuote. Korvaavan tuotteen ei tarvitse olla kalliimpi kuin korvattava tuote. Korvaavien tuotteiden sopivuudesta keskustellaan asiakkaan kanssa, mutta lopullisen päätöksen niiden sopivuudesta tekee Gear4music.

Korjaukset tai viallisten tuotteiden korvaus ei uudista eikä pidennä tätä takuuta sen alkuperäisen erääntymispäivän jälkeen.

KÄTEISALENNUS:

Jos Gear4music ei voi - takuuajan sisällä ja hyväksyttävän vaateen kohdalla - toimittaa sopivaa korvaavaa tuotetta (kuten yllä määritellään) tai jos ehdotettu korvaava tuote on merkittävästi erilainen kuin alkuperäinen tuote ja asiakas ei tätä hyväksy, asiakkaalle tullaan tarjoamaan käteiskorvaus, joka maksetaan seuraavien prosenttiosuuksien mukaan alkuperäisen tuotteen arvosta:

Ensimmäisenä vuonna 100 %, toisena vuonna 70 %, kolmantena vuonna 45 %, neljäntenä vuonna 30 %, viidentenä vuonna 20 % ja kuudentena vuonna 15 %.

Pidennetyn takuun hintaa ei tulla palauttamaan.

Tuotteet, jotka on korvattu tai joista on maksettu käteisalennus ovat Gear4musicin omaisuutta.

TAKUUN PERUUTTAMINEN:

Tämä vakuutus voidaan peruuttaa milloin tahansa ja asiakkaalle annetaan mukautettu alennus jäljellä olevan takuuajan perusteella. Tätä takuusopimusta ei voida perua, jos vaade on jo tehty.

TAKUUN RAJAUKSET:

Tämä takuu on tarkoitettu valmistusvikojen kattamiseen. Jos tuote vioittuu muista syistä kuin valmistusviasta johtuen, mukaan lukien jokin seuraavista syistä, tämä takuu ei ole enää voimassa:

  • Väärinkäyttö
  • Tuotetta on käytetty johonkin muuhun, kuin se on tarkoitettu (väärinkäyttö)
  • Tuotteen normaalin ja hyväksytyn kulumisen ylittyminen
  • Epäsuotuisat tai haitalliset ympäristöolosuhteet
  • Tuotetta on muutettu tai modifioitu
  • Vian on aiheuttanut sellaisten lisälaitteiden tai lisäosien käyttö, joita valmistaja ei ole taannut toimivaksi tuotteen kanssa
  • Epäsopivan virtalähteen tai akun käyttö
  • Riittämätön hoito ja huolto

Syrjäiset alueet

Asiakkaille, joillakin syrjäisillä alueilla Yhdistyneessä kuningaskunnassa (esim. Isle of Man) viallisten tuotteiden laajenetun takuun hinta voi olla hieman korkeampi, koska nouto- ja toimituskuljetuskustannukset ovat suuremmat. Pystyt näkemään hinnat kirjoittaessasi osoitetietosi maksutapahtuman aikana.

MUITA TIETOJA

Viimeaikaisen lainsäädännön mukaan meidän on tehtävä selväksi, että sinun ei tarvitse ostaa pidennettyä takuuta samanaikaisesti tuotetta ostaessasi. Voit shoppailla ympäriinsä – itse asiassa haluamme rohkaista sinua tähän. Tämä takuu on ylimääräinen palvelu asiakkaillemme ja mielestämme se on edullisen hintansa arvoinen!

Tämä takuu on vain Gear4music.comin tarjoama ja sitä hoitaa ja sen takaa Gear4music Limited. Pankkitakuu ei koske tätä takuuta ja Gear4music Limited ei ole suojannut rahoja. Tämä takuu ei ole vakuutus ja me suosittelemme, että vakuutat tuotteesi varkautta ja vahinkoa vastaan.

Ostaessanne meiltä tuotteen sinua suojaavat lait kuten kuluttajansuoja. Jos tuote ei ole myyntihetkellä tyydyttävänlaatuinen tai sopiva käyttötarkoitukseen, sinulla on oikeus vaatia korjausta tai korvaavaa tuotetta 6 vuoden ajan (5 Skotlannissa). Ensimmäisen 6 kuukauden aikana myyjän tulee todistaa, että tuotteet, jotka ostit, olivat hyväksyttävässä kunnossa. Kuuden kuukauden jälkeen teidän tulee todistaa, että tuote oli viallinen, kun se toimitettiin: tämä saattaa vaatia oikeusprosessia. Lisätietoja kuluttajan oikeuksista saat paikallisilta kuluttajansuojapalveluilta. Lisäneuvoja kuluttajan suojasta voi löytää täältä.

Vaikka kuluttajansuojalaki kattaa sinut siinä erikoistapauksessa, että laite ei toimi ostamisen jälkeen, se ei ole läheskään yhtä kattava kuin meidän jatkettu takuumme. Tämä takuu tulee poistamaan stressin ja hässäkän valmistajan perustakuuajan jälkeen.