Tukematon selain
Tällä hetkellä käyttämääsi verkkoselainta ei enää tueta, ja tämän vuoksi tämän verkkosivuston ominaisuudet eivät välttämättä toimi odotetulla tavalla. Suosittelemme päivittämään tällä hetkellä tuettuun selaimeen (kuten Chrome, Edge tai Firefox) turvallisuuden, nopeuden ja yleisen käyttökokemuksen parantamiseksi.
Avainominaisuudet
Tuotekuvaus käännetty englannin kielestä - Näe alkuperäinen versio tästä
Tuotteen viite: 81557
Maxon Air-painos heidän fuzz-elementtivalikoimastaan on suunniteltu jäljittelemään Shin-Ei / Univox -pelisuihkun vintage-vaikutusta. Poljin tuottaa erottuvan neliöaaltoleikkauksen ja ylemmän oktaavin harmoniset harmoniat tarjoamalla super-fuzz-tehosteen, joka hallitsi 60-70-luvuilla ja jota käyttävät bändit, kuten the Who. Analogiset piirit tarjoavat polkimelle puristavat, pakatut äänet ja mahdollistavat pedaalin tuottaa rytmin ja lyijylinjat yhtä selkeästi muuttamatta mitään asetuksia. Kaksiasentoinen kytkin tarjoaa kaksi erillistä ja kontrastista sumeutta; rasvatila tarjoaa särmikäs, kirkkaan sumun, jolla on täysi taajuusvaste, kun taas kauhatila tuottaa tasaisen, kaapatun puolitason sumun, jolla on pienempi keskitaajuusvaste.
Maxon aloitti toimintansa Japanissa vuonna 1965 nimellä Nisshin Onpa, joka valmisti kitarankorkeita ennen OEM-tuotteiden valmistamista muille yrityksille. Nisshin Onpa vastasi monien legendaaristen polkimien suunnittelusta ja valmistuksesta työskennellessään yhteistyössä Ibanez, mukaan lukien TS-808 / TS808 ja TS9 -putkikiristimet. Vaikka monet Maxon luomista polkimista vapautettiin Ibanez nimellä, Maxon tuotti polkimia omalla nimellään, ja vuonna 2002, kun nämä kaksi yritystä erottuivat, Maxon alkoi ajaa nimeään korkealaatuisten efektipedaalien valmistajana. Nykyään Maxon tuottaa "vaikeasti löydettäviä" vintage-tyyppisiä efektejä. Polkimia käyttävät monet taiteilijat, kuten Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford ja monet muut.